Feladatok:
Webshop operáció (Magento)
- Partnerekkel való kapcsolattartás OTRS ticketing rendszeren keresztül.
- Saját és partner intézmények programjainak, termékeinek, bérleteinek jegyrendszerben történő rögzítése.
- Programokhoz, termékekhez kapcsolódó módosítási igények kezelése.
- Helyszíni kasszák távoli támogatása.
- Marketing célú akciók és promóciók tartalmi szerkesztése.
- Liget+ hűségprogram digitális megoldásainak üzemeltetése.
- Liget+ weboldal tartalmának szerkesztése.
Riport készítési feladatok
- Partner intézmények számára értékesítési kimutatások készítése.
Készenlétes munkavégzés
- Rendelkezésre állás készenléti időben (jellemzően havi 1 hét vállalása szükséges).
- Partner intézmények helyszíni kasszáinak távoli támogatása.
- Látogatói bejelentések kezelése.
Elvárásaink:
- Minimum 1–3 év tapasztalat webshop kezelésben.
- Excel magabiztos felhasználói ismerete.
- Középfokú angol nyelvtudás.
- Minimum középfokú végzettség.
- Készenlét vállalása (havonta jellemzően 1 hét, hétfő-vasárnap 8-24 óra között).
- Megoldásfókusz, rendszerszemlélet.
- Önállóság, kezdeményezőkészség.
- Rugalmasság és csapatszellem.
- Erős digitális készségekkel rendelkezel, és nyitott vagy új rendszerek használatára.
Előnyt jelent:
- Ismered a Magento működését.
- Dolgoztál már online jegyértékesítő platformmal.
- Dolgoztál már feladatkezelő ticketing rendszerben, ismered az OTRS-t.
Amit nyújtunk:
- Teljesmunkaidős alkalmazotti jogviszony.
- Kedvezményes dolgozói parkolási lehetőség biztosítása, kedvezmények a Városligetben igénybe vehető szolgáltatásokra.
- Családbarát munkáltató.
- Izgalmas, kreatív munkakör egy gyorsan fejlődő, innovatív projektben.
- Versenyképes jövedelem.
- Rugalmas munkavégzés: irodai jelenlét Budapest szívében, a Városliget közelében.
- Fiatalos, dinamikus csapat, inspiráló munkakörnyezet.
- Folyamatos fejlődési lehetőség: képzések, szakmai támogatás.
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása.
- Széleskörű cafeteria rendszer.
Jelentkezését IDE kattintva tudja beádni!