
A Turizmus kategóriában illetve az Életmód és sport kategóriában első díjat; Az év kreatív megoldása illetve a Kultúra kategóriában Minőségi díjat nyert el a Városliget weboldala, a ligetbudapest.hu Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázatán!
Idén 23. alkalommal díjazták a digitális marketing legkiválóbb versenyzőit Az Év Honlapja megmérettetésen: a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett rangos versenyre rekordszámú, 329 pályázat érkezett 30 kategóriában. A Városliget tavaly debütált, egyedülállóan kreatív weboldala mind a négy kategóriában dobogós helyezést ért el, amelyekben indult. A Turizmus kategóriában illetve az Életmód és sport kategóriában győztesként Az Év Honlapja díjat; Az év kreatív megoldása illetve a Kultúra kategóriában Minőségi díjat nyert el.
A Ligetben és szűkebb környezetében számos kulturális intézmény található, amelyek a különböző érdeklődési körrel rendelkező látogatók számára kínálnak változatos élményeket: a Szépművészeti Múzeumtól a Magyar Zene Házán keresztül a Néprajzi Múzeumig, vagy a Fővárosi Nagycirkuszig. A Városligetnek nem volt weboldala, ezért a Ligetbudapest.hu oldalt úgy alakítottuk át, hogy betöltse a kulturális intézményeket átfogóan bemutató, részletes programkeresővel ellátott funkciót. Weboldalunk elsősorban azok számára készült, akik az érdeklődési körük alapján nyitottak a lehetőségek szélesebb körére, amit a Városliget kínálni tud a számukra. A részletes programkeresőben a látogatók meg tudják adni, hogy családi és gyerek-, sport-, szabadtéri, vagy kulturális programok iránt érdeklődnek. Fontos újítás a parkhasználók szokásain alapuló, praktikus információkat tartalmazó 2D térkép, amelyen a helyszíneket szűrni lehet célcsoportok és érdeklődési körök szerint. Az oldalon megtalálják az adott programmal összefüggő információkat, valamint a linket a közös infrastruktúraként a rendelkezésükre bocsátott Liget+ jegyvásárlási felületére.
A Városliget weboldala méltó digitális reprezentációja Budapest ikonikus parkjának. Nem csupán információs platform, hanem egy élményközpont is, amely összeköti a látogatókat a Liget sokszínű programjaival és szolgáltatásaival. A honlap modern és vizuálisan lenyűgöző megoldásokkal mutatja be a Városliget természeti és kulturális értékeit. Letisztult struktúrája és logikus navigációja révén a látogatók könnyedén tájékozódhatnak a rendezvényekről, kiállításokról, sportolási lehetőségekről és a parkban elérhető létesítményekről. A fejlesztők kiemelkedő munkát végeztek a felhasználói élmény optimalizálásában: a reszponzív designnak köszönhetően a weboldal minden eszközön könnyen használható. A látogatók nemcsak információhoz juthatnak, hanem interaktív térképeken keresztül megtervezhetik parkbeli programjaikat is
- áll a zsűri indoklásában.
A díjátadót 2025. március 5-én, a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Digital Marketing Forum szakmai konferenciával egybekötve rendezték meg az ETELE Cinema-ban. „Az Év Honlapja Abszolút Díjat”, idén a „Sound of Mátra” projekt érdemelte ki. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat 2024-ben ismét Debrecen Megyei Jogú város nyerte.